هواداران تیم برتون و جانی دپ

انتقادات تند منتقدان از فیلم جدید تیم برتون و جانی دپ

 

 

منتقدان آمریکایی در مواجهه با تازه‌ترین ساخته سینمایی تیم برتون این فیلم را نسبت به سایر آثار این فیلمساز بسیار ضعیف‌ ارزیابی کردند.

این فیلم که یک کمدی دلهره‌آور است به سبک آثار متأخر فیلمسازان برجسته جهان چون وودی آلن و اسکورسیزی فضایی سرخوشانه دارد و چندان شبیه دیگر آثار برتون نیست.

این در حالی است که نقدها از وال‌استریت ژورنال تا لس‌آنجلس تایمز نسبت به این فیلم سرد و ناامیدکننده بوده‌است و این فیلم کمپانی برادران وارنر تنها موفق به کسب رضایت 40 درصدی از منتقدان شده‌است.

منتقد وال‌استریت ژورنال این فیلم را تکراری دانسته و بازی جانی‌دپ را تقلیدی از فیلم دیگری که با همین نام در سال 1966 و با همین موضوع ساخته شده شمرده است.

کنت توران از از لس‌آنجلس تایمز نوشته که این فیلم از ضعف داستان‌پردازی برتون در فیلمنامه رنج می‌برد و نمی‌تواند در هر دو ژانر کمدی و ترسناک موفق باشد.

اما نقدهای مثبت اندکی نیز درباره "سایه‌های تاریک" منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به  نوشته مانوهلا دارگیس اشاره کرد که این اثر را فیلمی لذت بخش و نوستالژیک درباره دوران سریال‌های تلویزونی دهه 60 برشمرده است.

--------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب